Nieuwe campagne Maandag® gaat op zondag live

31-08-2015 (07:32) - Campagnes

11.27 uur - In opdracht van Maandag® ontwikkelde Het ei van Ubachs een nieuwe campagne waarin Maandag® wordt gepresenteerd als ‘de detacheerder van de publieke sector’.  Zondag  vindt de aftrap van de campagne plaats.

De campagne start aanstaande zondagavond met een commercial, een one-taker van 55 seconden, die te zien is op alle publieke zenders. Daarin wordt ook de nieuwe themaregel geïntroduceerd: ‘groen bloed doet goed’. De volgende dag verschijnen er advertenties in NRC, Volkskrant, AD en Metro.

Naast de commercial bestaat de champagne verder uit radio commercials, vakblad advertenties, outdoor, bannering, pre-rolls, een online groen-bloed-test en een pr-campagne waarin een speciaal voor de publieke sector geschreven trendboek van Adjiedj Bakas een prominente rol speelt.

Credits:
Strategie: Wim Ubachs
Creatie: Wim Ubachs
Fotografie: Reinier van der Aart
Regie: Dwight Groot
Producer: Eline Verhoeven
Filmproductiemaatschappij: Vigics
Bureau Producer: Sasja van Nie
Designbureau: Dog and Pony
Muziek: Wim Ubachs
Muziekstudio: Sounds Like Nando
Geluidstudio: Wim Vonk Asound Idea
Research: Alex van der Weide, Sjoerd Boor
Postproduction: The Ambassadors
Mediabureau: Initiative
Communicatiebureau: Het ei van Ubachs
Opdrachtgever: Maandag®
Manager Marketing & Communications: Michel van Eijnatten