Nieuwe campagne OHRA voor Huisdierenverzekering

04-10-2022 (12:50) - Campagnes

OHRA lanceert een nieuwe campagne voor haar huisdierenverzekering. Wederom spelen stresskippen Roos en Matthijs de hoofdrol. De campagne is ontwikkeld door het vaste bureau Joe Public Take-Away Advertising.

Het verhaal

In deze video maakt Roos zich zorgen om hun hondje Max, die iets aan z'n pootje heeft. Ze fantaseert over de mogelijke gevolgen als ze geen goede dierenarts kunnen betalen. Haar vriend Matthijs noemt dat alles gewoon vergoed wordt met de huisdierenverzekering. Dus Roos kan weer opgelucht ademhalen.

360-graden campagne en 3D-animaties

De 360 graden campagne gaat op dierendag (4 oktober) live, en bevat naast de tv-commercial ook onder andere online video’s, radiocommercials en een serie 3D-animaties waarin andere voordelen van de OHRA Huisdierenverzekering worden belicht.

Credits

Verantwoordelijk bij OHRA: Brenda Gerritsen, Leonore van Knippenberg, Erica Kruissen Bureau: Joe Public Take-away Advertising
Creatieve directie: Antoine Houtsma, Marcel Hartog
Concept: Ruben van Dijk, Mats Wilke
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn, Willemijn van Eeghen
Producer bureau: Merel Groenenboom, Dylan Driessen
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Roos Blank
Regisseur: Jelle de Jonge
DOP: Martijn van Broekhuizen
Art department: Jelier & Schaaf
Edit: MRTN
Online: Ton Habraken Grading: Captcha!
Geluidsstudio: Public Audio
Animatie: Colorbleed
Media: Mindshare
BTL media: Merkle