Nieuwe wervingscampagne SPIE Nederland

Nieuwe wervingscampagne SPIE Nederland

18-08-2022 (16:21) - Campagnes

SPIE Nederland brengt het in beweging. Maar wat is 'het'? Creatief bureau Wars vroeg het aan tien SPIE collega's die nu vol trots schitteren in deze nieuwe wervingscampagne!
 
Volgens hen is het fantastisch. Het is mooi werk. Het is elke dag anders. Het is persoonlijk. Het is Nederland slimmer maken. Het is de grootste. Het is de toekomst. Het is leren. Het is leven. De campagne roept op om te ontdekken wat het voor jou is op werkenbijspie.nl.
 
Manouk Loonstijn, Communicatiemanager bij SPIE, licht toe: "Eigenlijk hebben we met SPIE nooit echt campagne gevoerd. Onze nieuwe merkpositionering is 'SPIE brengt het in beweging' en met deze campagne heeft Wars ons op verrassende wijze laten zien wat ‘het’ is voor al onze medewerkers."
 
"Het is namelijk voor iedereen anders", vult Hans van Mook, eigenaar en creatief bij Wars, aan. "Dat merkte je heel goed toen we op verschillende projecten met diverse collega’s van Manouk spraken. Dat inzicht hebben we gebruikt om een zo persoonlijk mogelijke campagne vol trotse medewerkers te ontwikkelen. Een online campagne die we samen met KickSo digital agency hebben opgepakt. Met twee hero video’s, tien portretten en 5 videoportretten geven we een mooi inkijkje in hoe het is om bij de grootste multitechnische dienstverlener van Nederland te werken."


Credits

Verantwoordelijk bij SPIE: Manouk Loonstijn, Ilse Aarts, Stella de Smit
Creatie: Reijer van Kasteren en Hans van Mook (Wars)
Productie: Bram Kastelijns (Teyeger Visuals and Concepts)
Fotografie: Nick Franken
Online strategie en uitvoering: KickSo digital agency
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.