Nooit meer achter het net vissen

10-11-2015 (17:34) - Campagnes

Op dit moment bestellen al heel veel jonge ouders Nutrilon online. Maar er zijn ook nog veel ouders
die niet weten dat je Nutrilon online kunt bestellen en die grijpen nog wel eens mis in de winkel.


Samen met Nutricia heeft Havas Boondoggle Amsterdam daarom een nieuwe campagne ontwikkeld
die duidelijk maakt dat jonge ouders altijd op Nutrilon kunnen rekenen.

Credits
Merk:                                     Nutrilon
Titel:                                      TVC De zoektocht 30
Doelstelling:                          Communiceren dat Nutrilon eenvoudig online te verkrijg
Medium:                                Televisie, online video"
Opdrachtgever:                      Nutricia
Bureau:                                  Havas Boondoggle Amsterdam
Concept:                                Bart van de Winkel, Jurren Sluiter
Creatieve directie:               Nils Taildeman, Menno Schipper
Strategie:                               Lianne Heite"
Account:                                Edgar Kuipers, Marieke Hoving
RTV:                                      Fatima Engelhard
Productiemaatschappij:         In Case of Fire
Regie:                                    Job van As
Producer:                               Lex Szántó
D.O.P.:                                   Ruzbeh Babol
Editor:                                    Kim Hinrichs"
Postproductie/Grading:         The Compound Tim van Paassen/Captcha Barry Clarck"
Muziek:                                 Spinvis (Dag 1)
Geluid:                                   M-ost
Verantwoordelijk bij Nutricia: Sonia Penim, Virginie Breton, Magalie Bonafoux