OG lanceert docuserie HEROES

11-06-2021 (10:00) - Campagnes

OG (voorheen OrangeGas) staat met het aanbod van 100% schone brandstoffen voor een duurzame toekomst. In de sponsorstrategie komt dit ook naar voren. Daarvoor heeft OG de HEROES opgezet. Ze staan exact voor wat OG wil uitdragen: een bijdrage leveren aan de toekomst. "Door deze talenten te ondersteunen kunnen we hun zorgen ontnemen, zodat ze volle focus hebben op hun eigen doel. Zo helpen we ze hun dromen waar te maken." aldus Marcel Borger, CEO OG.

Op het nieuwe platform OGheroes.nl hebben alle HEROES, van amateur tot professional, een eigen profielpagina waarop alle content rondom de HEROES wordt gedeeld. Waaronder de nieuwe docuserie. Op deze manier krijgen de talenten van morgen ook nog eens extra exposure. In de serie volgen we onder andere de talenten: Femke Kok (langebaanschaatster), N’ketia Seedo (atletiek 60/100m) en Nadia Zijlstra (ijshockey keepster) tijdens hun reis naar succes. Woensdag 16 juni komt de eerste aflevering online op het nieuwe platform.

Joey Hereman, regisseur: "Het is geweldig de HEROES te volgen en te zien hoe professioneel ze met hun doelen en dromen bezig zijn. En wat ze doen om die doelen te bereiken. Door deze docuserie leer je de HEROES ook op een andere manier kennen, omdat we er ook in hun privé omgeving bij mogen zijn."


Credits

Initiatief: OG / Marcel Borger, CEO OG
Opdrachtgever: OG / Anouk Kuperus, Manager Marketing & PR Strategie
Concept en productie: Locals®Agency
Mediabureau: De Mediabalie / Henk Fennebeumer
Realisatie platform: Beyonit