Praxis en Alfred International maken zomercampagne met herkenbare vader
Praxis lanceert een zomercampagne door Alfred International, voor iedereen die van plan is te gaan klussen deze zomervakantie.
In de campagne wordt de vader van het gezin aangemoedigd door zijn kinderen en krijgt de smaak te pakken.
Miranda Smit, Marketing Director bij Praxis: “Naast kortingen op heel veel artikelen, lanceren we ook het spaarmechanisme met Praxis Plus, waarmee klanten kunnen sparen voor nóg meer voordeel. Met de Rekenhulp vloeren, stappenplannen en de gratis aanhanger helpt Praxis de Maker naast geld, ook om tijd en moeite te besparen. Met deze campagne willen we dat tussen de oren krijgen van alle Makers van Nederland”.
Een herkenbare vader
Praxis lanceerde eind maart een nieuwe campagne, met daarin een vader die wel wat hulp kan gebruiken bij het klussen. Zijn twee kinderen zijn er daarentegen van overtuigd dat hun vader een echte klusheld is. Dit gezin komt ook terug in de nieuwe zomercampagne. Edward van de Ridder, Head of Strategy bij Alfred International: “De uitdaging was om de boodschap ‘de hele zomer heel veel voordeel’ glashelder te vertellen, maar zonder van het gezin een uithangbord van Praxis te maken”.
De aanbiedingen via Praxis Plus krijgen hun eigen podium in de DO-laag van de campagne via tag-ons, radio, videobumpers en social assets. In de THINK-laag wordt op overweging gestuurd, met aparte onlinevideo’s rond het sparen voor € 7,50 extra korting en de vaste actie “eerste twee uur een gratis aanhangwagen met Praxis Plus”. De campagne is live te zien vanaf maandag 17 juli 2023.
Credits
Verantwoordelijk bij Praxis: Miranda Smit, Floor Barger, Isabella Vogelzang, Emily van Waardenburg
Bureau: Alfred International
Creatie: Gebroeders Janssen, Rogier Mahieu
Strategie: Edward van de Ridder, Julian Stevense (Brandgurus)
Account: Mariëlle Bok, Luke Boots, Daniëlle Boskemper
Productie: Swantje Hoppe, Pauline Koeman, Nienke van Voorst
Regisseur: Michiel ten Horn
Edit: MRTN?
Camera: Joris Kerbosch
Art: Florian Legters
Muziek: Djurre de Haan
Postproductie: De Grot
Mediastrategie: UM