Ruim 10 miljoen voor Free a Girl

31-05-2015 (15:55) - Campagnes

Free a Girl en hun strijd tegen kinderprostitutie in Azië. Alles met maar één doel: zoveel mogelijk geld ophalen om nog meer jonge meisjes te bevrijden uit de kinderprostitutie. 

De eindstand van ‘Goede Doelen voor één Goed Doel’ is bekend en inmiddels heeft de campagne meer dan 10 miljoen mensen bereikt. Met de opbrengst van ‘Goede Doelen voor één Goed Doel’ kan Free a Girl nog meer jonge meisjes bevrijden uit bordelen in Azië.

Eén dag lang was Nederland in actie voor ‘Goede Doelen voor één Goed Doel’ en zetten niet alleen 30 goede doelen, maar ook andere partijen zich kosteloos in om aandacht te vragen voor Free a Girl. TMG, Sanoma, FemFab en Spotify zetten hun online banners in. Nationale dagbladen AD, Trouw, Volkskrant, Het Parool, NRC Handelsblad, Vrij Nederland en zeven regionale dagbladen plaatsten speciaal ontwikkeld advertentiemateriaal.
 
De campagne werd kosteloos uitgevoerd en bedacht door TBWA\NEBOKO en \NEBOKO Live en werd ondersteund door PR-bureau Ketchum en mediabureau OMD.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.