SNS opent wakkerliglijn

21-09-2022 (08:00) - Campagnes

We kunnen volghens SNS de dag na Prinsjesdag niet om de invloed van prijsstijgingen, inflatie en hoge energierekeningen op ons dagelijks leven heen. Het houdt Nederland dag én nacht bezig. Daarom bedacht Alfred voor SNS de Wakkerliglijn: voor iedereen die wakker ligt met zorgen over geld. De campagne is vandaag te zien in dagbladadvertenties, social advertising en online video.
 
Vanaf woensdag 21 september 08.00 uur staan medewerkers van SNS 24 uur lang klaar voor Nederland via: 030- 633 3000, voor wie zich zorgen maakt over het betalen van de boodschappen, energierekeningen en/of de woonlasten. Ieder moment van de dag én nacht kan heel Nederland bellen met de bank. Ook na deze 24 uur is SNS iedere dag bereikbaar van 08.00-21.00 en zijn de 200 winkels door het hele land open tot 18.00 uur (alleen gesloten op zondag).
 

Menselijk geluid

“Als Nederland niet slaapt, dan wij ook niet”, geeft Angela Eijlander, directievoorzitter van SNS aan. “Al meer dan 200 jaar staat de mens bij ons op de eerste plaats. In deze onzekere tijden, willen we extra benadrukken dat we er zijn. Het zit in ons DNA om om goed naar mensen te luisteren en dan advies en tips te geven. Op dit moment moet iedereen de zeilen bijzetten en wij kunnen daarbij helpen. We willen niet dat mensen blijven rondlopen met hun vragen of zorgen. Als ze in gesprek gaan, kunnen we samen zoeken naar oplossingen.”
 

Credits

SNS: Maartje Bersie, Peggy Kaal, Miranda van Damme
Bureau: Alfred International/Freddy