Campagnes
Hands Off lanceert eerste reclamecampagne

07:00 - Het duurzame, plantaardige chocolademerk Hands Off lanceert haar eerste campagne, 'Hands Off, Eat No M!lk Chocolate'. In de online video's staat een koe centraal om de ...
Lees verder »
Lees verder »
OG en PINK bewijzen transporteurs dat duurzaam vervoer mogelijk is

25-04-2025 - OG Clean Fuels heeft samen met PINK en out-of-home-specialist Trayler de lopende campagne uitgebreid, met een gerichte focus op transporteurs. Met krachtige statements ...
Lees verder »
Lees verder »
SINA, Higuita en Ocean Labs vragen aandacht voor Amsterdamse kinderarmoede

24-04-2025 - Creatief bureau Higuita en Ocean Labs lanceren op het Leidseplein een interactieve campagne voor Stichting Samen is niet Alleen (SINA). Angela Groothuizen en ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer Nederlanders aan het wandelen met hulp van a.s.r.

24-04-2025 - De komende vier jaar is a.s.r. hoofdsponsor van de Avond4daagse en partner van de Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN). Voor kinderen is de Avond4daagse één groot ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 23-04-2025 - Stichting Het Vergeten Kind maakt ...
- 22-04-2025 - Steijn van Albert Heijn weet wat je vanavond eet
- 18-04-2025 - Look-O-Look roept op tot meer lol in het leven
- 18-04-2025 - Na meeuwen en eekhoorn stelen alpaca’s show in ...
- 18-04-2025 - KVK helpt jonge ondernemers op Koningsdag
- 17-04-2025 - Inschrijvingen Amsterdamse Communicatieprijs ...
- 17-04-2025 - Campagne van Roorda en ministerie moet ...
- 17-04-2025 - Oranje 2004-shirt maakt comeback
- 17-04-2025 - OREO koekjes gestolen uit digitale ...
- 17-04-2025 - War Child en We Agency starten structurele ...
- 16-04-2025 - Rampen voorkomen voor ze toeslaan
- 16-04-2025 - ANWB roept Nederland op fietsen doneren
- 16-04-2025 - KFC en Truus: Ode aan de Kapsalon
- 16-04-2025 - Hilversum lanceert campagne tegen sextortion
- 16-04-2025 - Cineville breidt uit naar Zweden
- 15-04-2025 - Artsen zonder Grenzen wijst politiek Den Haag ...
- 14-04-2025 - Koop op Marktplaats de spullen van je dromen
- 11-04-2025 - Eredivisie wijdt speelronde aan eenzaamheid ...
- 11-04-2025 - Geen telefoon maar KitKat in de hand
- 10-04-2025 - Hond Ted keert terug in BridgeFunds campagne ...
- 09-04-2025 - Smyle lanceert campagne tegen plastic ...
- 09-04-2025 - KWF & LifeHunters beschermen je huid op de ...
- 08-04-2025 - Zorgeloos door het leven met Swapfiets
- 08-04-2025 - Ook bij ALDI is het soms even zoeken naar eieren
- 08-04-2025 - Discriminatie.nl maakt onzichtbare ...
- 07-04-2025 - Cup-a-Soup lanceert klassieke social campagne
- 07-04-2025 - Check je kiwi's voordat het te laat is
- 07-04-2025 - Ouders vergeten hun kind te waarschuwen voor de ...
- 07-04-2025 - Neem dertig dagen afscheid van social media
- 07-04-2025 - Libresse dicht kenniskloof menstruatie
- 07-04-2025 - EpilepsieNL gaat naamsbekendheid vergroten met ...
- 07-04-2025 - Het Thuistoilet: campagne tegen wc-tekort op ...
- 04-04-2025 - Gehandicapte Sarah-pop vraagt aandacht ...
- 04-04-2025 - KPN-campagne 'Stukje van Mij' wint SABRE Awards ...
- 04-04-2025 - PINK zet digitale toegankelijkheid op de kaart
- 04-04-2025 - Hogeschool Inholland gaat studenten werven via ...