STRATO presenteert nieuwe tv-spot

11-02-2022 (15:16) - Campagnes

 

Met een nieuwe spot zet STRATO zijn huidige tv-campagne ‘Gedacht. Gedaan.’ voort. Het project werd opnieuw begeleid door het Berlijnse reclamebureau Try No Agency (TNA), dat ook voor de eerdere films in de campagne verantwoordelijk was.
 
TNA overtuigde door deze keer de productfocus nog sterker met het merk te verbinden en met charismatische karakters sterke beelden te creëren. De campagne is zo ontworpen dat deze naadloos via verschillende kanalen en touchpoints kan worden ingezet.
 
In de commercial van 20 seconden is te zien hoe de hoofdpersonen met STRATO voordelig en eenvoudig een website maken. Daarnaast zijn er meerdere korte spots, waarin diverse andere producten en use-cases gepresenteerd worden. De campagne is vanaf 13 februari op de commerciële televisiezenders en YouTube te zien.
 

Credits

Strategie en creatie: Try No Agency
Regie: Jan Eric Hühn / Hometown
Camera: Alex Schuchmann / Hometown
Productie: IT'S US Media
Acteurs: Sky Andromika (vader), Carlotta Pollmann (dochter), Liad Shulrufer (klant)
Mediaplanning en inkoop advertentieruimte: inhouse-bureau A1 in samenwerking met OMD
Projectleiding STRATO: Katharina Oriefe-Briand (hoofd marketing)