Susan Visser en Plien van Bennekom op date met Hans Anders

21-06-2021 (07:00) - Campagnes

Afgelopen jaar is winkelen op afspraak heel gewoon geworden. Sterker nog, voor de opticien bleken de afspraken juist heel goed te werken en konden op veel waardering van klanten rekenen omdat zij nu nog meer tijd en aandacht kregen dan gewoonlijk van de opticien. Daarom zet Hans Anders dit door en roept klanten op om, net als Plien, een afspraak te maken met Hans. Zodat ook iedereen alle tijd en aandacht van een deskundige opticien kan krijgen. De campagne wordt naast TV uitgerold in de winkels, digitaal, op social en in 1-op-1 communicatie.

De keuze voor Susan Visser, als wingwoman van Plien is niet toevallig, maar gebaseerd op haar personage in Gooische Vrouwen waarin zij de ‘mannenkenner’ van het stel is. Vanuit die rol gaat ze nu met Plien mee op date om de deskundigheid en persoonlijkheid van Hans te 'keuren'.
 

Credits

Opdrachtgever: Hans Anders
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Rian van Koulil, Audrey Martens
Bureau: N=5
Mediabureau: Initiative
 
N=5
Concept: Thijs Bontje, Tom Meer
Art & Copy: Thijs Bontje, Tom Meer
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Merel Hoogendorp, Karn van den Bossche, Gonny Pullens
Producer: Christ Bloemheuvel

Film
Regie: Mattias Schut
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer Productiemaatschappij: Wikke van der Burg
Editor: Martin Hegelaar , Pim van der Pas (MRTN.tv)
Geluid: Ambassadors Sound, Wessel van Zijderveld
Postproductie: Crabsalad