TBWA\NEBOKO ontwikkelt nieuwe Pearle campagne
08-09-2015 (21:58) - Campagnes
17.26 uur - TBWA\NEBOKO heeft een nieuwe campagne voor Pearle Opticiens ontwikkeld over het belang van goed zien in het verkeer. Pearle werkt voor deze campagne samen met Veilig Verkeer Nederland.
De campagne wil iedereen er van bewust maken dat 1 op de 10 automobilisten in het verkeer niet goed kan zien. 1 op de 10 is dus een gevaar op de weg, maar weet dat vaak zelf niet. Daarom kan iedereen nu een gratis oogmeting laten doen die Pearle samen met Veilig Verkeer Nederland heeft ontwikkeld.
De campagne bestaat uit een Tv-commercial, een radiocommercial en een speciaal Oogmeetstation langs de A12 bij Woudenberg (tijdelijk t/m 26 aug).
Daarnaast heeft TBWA\NEBOKO een digitale mast bedacht die bij de A2 bij Vianen elke tiende auto telt en zo zichtbaar maakt hoeveel automobilisten er op de weg zijn die slecht kunnen zien.
Bij dit thema hoort ook een passende aanbieding: wie nu een bril koopt bij Pearle Opticiens krijgt er een gratis bril voor in het verkeer bij. Dit kan bijvoorbeeld een Nightview- of Roadviewbril zijn.