The Others ontwikkelt nieuwe merkcampagne Floryn
01-04-2022 (15:00) - Campagnes
Begin volgende week lanceert fintech Floryn haar nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door The Others. Met de aangescherpte positionering ‘Floryn financiert ambitie’ is Floryn dé financier die ondernemend Nederland snel aan ‘meer geld in plaats van gedoe’ helpt.
Om verschillende zakelijke doelgroepen aan te spreken, is er gekozen om 3 type ondernemers het verhaal van Floryn te laten uitdragen. Daarin worden de barrières van traditionele vormen van financiering benoemd tegenover de slimme AI technologie van Floryn en een financiering ‘die met je meegroeit’.
The Others heeft de campagne ontwikkeld, uitgevoerd en vertaald in alle merkuitingen en de films samen met Redrum ontwikkeld en geproduceerd.
De campagne wordt breed ingezet op TV, outdoor, radio en online.
De campagne wordt breed ingezet op TV, outdoor, radio en online.
Credits
Bureau The Others
Klant Floryn
Verantwoordelijk bij klant Noud van Alem, Sven van der Biezen, Guus Verschuur
Creatie Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Lion Versloot, Rolf Meijer
Account Nicolette Steenks, Lonneke Grotenhuis
Productie Maatschappij Redrum
Fotografie Brenda de Vries
Klant Floryn
Verantwoordelijk bij klant Noud van Alem, Sven van der Biezen, Guus Verschuur
Creatie Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Lion Versloot, Rolf Meijer
Account Nicolette Steenks, Lonneke Grotenhuis
Productie Maatschappij Redrum
Fotografie Brenda de Vries
Floryn Noud van Alem
Chief Marketing Officer
Chief Marketing Officer