This Agency ontwikkelt nieuwe campagne voor huishoud-abonnementen BlueMovement

09-11-2022 (12:06) - Campagnes

BlueMovement, dat abonnementen op huishoudapparaten aanbiedt, start een nieuwe campagne op televisie, radio en online. De commercials zijn ontwikkeld door ThisAgency en laten zien hoe je met de abonnementen van BlueMovement van alledaags probleem naar oplossing gaat. 

In een serie van vijf video’s komen verschillende alledaagse problemen en oplossingen voorbij. Denk aan wegwerp koffie cups of takeaway koffie bekers, een wasmachine die ineens kapotgaat of een veel te kleine ijskast. Babet Siemerink, nieuwe marketeer van BlueMovement legt uit: “In deze nieuwe campagne schetsen we herkenbare ‘huis, tuin en keuken’ situaties die de voordelen van een abonnement op huishoudapparaten uitlichten. Niet alleen voor het gemak, maar ook voor de bijdrage aan duurzame consumptie, door middel van onze energiezuinige of refurbished opties. En dat brengen we naar de consument op een speelse manier!"