TikTok-campagne voor Landstede MBO door Crowdmedia

16-03-2021 (10:53) - Campagnes

De nieuwe Landstede campagne richt zich op studenten in de leeftijd van vijftien tot twintig jaar, die op zoek zijn naar een mbo-opleiding,waarvoor vier bekende Nederlandse influencers en acht studenten van Landstede MBO zijn ingeschakeld. Crowdmedia is, in samenwerking met Landstede MBO, verantwoordelijk voor de campagne.

De opleidingen van Landstede MBO zijn onderverdeeld in interessegebieden of ‘Landschappen’. De TikToks beginnen met de keuze tussen twee Landschappen. Vervolgens komt drie keer een tweetal kenmerken van het betreffende Landschap in beeld.
 
TikTok advertising
Contentmarketingbureau Crowdmedia mag als een van de eerste bureaus in Nederland adverteren op TikTok. De volgende vier bekende Nederlandse influencers werken mee aan de campagne: Isabel Bruijnzeels (@isabel.bruijnzeels), Ilse Geilen (@pudding.broodje), Izaak Mbungu (@izaak_mbungu) en Daphne Koekkoek (@daphne.k).