Toast op mooie momenten met Haust
27-05-2021 (14:40) - Campagnes
Met een nieuwe campagne wil Haust haar bekendheid vergroten en het eten van een Haust toastje onlosmakelijk verbinden met het borrelmoment. In de campagne zien we mensen die op allerlei vrolijke momenten Haust toast eten.
De campagne is te zien op TV middels billboarding. In aanvulling daarop wordt de campagne middels Digital Out of Home, obv audience data, rondom POS locaties ingezet.
De campagne is te zien op TV middels billboarding. In aanvulling daarop wordt de campagne middels Digital Out of Home, obv audience data, rondom POS locaties ingezet.
Credits
Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Sanne Nobel
Creatie: Ruben van Dijk en Mats Wilke
Account: Corinda van Zandwijk
Productie: Joe Public Shoot
Producer: Sandra Derogee
Fotografie: Arthur Mebius
Strategie: Sanne Nobel
Creatie: Ruben van Dijk en Mats Wilke
Account: Corinda van Zandwijk
Productie: Joe Public Shoot
Producer: Sandra Derogee
Fotografie: Arthur Mebius
ZIGT
Strategie: Jack van den Burger
Account & media advies: Lisanne van den Heuvel, Tessa Schalk, Rianne Plant & Frank Meiland
Strategie: Jack van den Burger
Account & media advies: Lisanne van den Heuvel, Tessa Schalk, Rianne Plant & Frank Meiland
Haust
Group R&D and Category Management: Tom Vogel
Brandmanager Haust: Miriam van der Kooij - Hurkmans
Group R&D and Category Management: Tom Vogel
Brandmanager Haust: Miriam van der Kooij - Hurkmans
.jpg)