Triodos Bank lanceert nieuwe campagne
19-12-2016 (15:45) - Campagnes
In januari zullen in Amsterdam de duurzame ondernemers die bij de bank bankieren en consumenten met elkaar verbonden worden. Door ondernemers en hun duurzame producten, diensten en initiatieven in kaart te brengen en consumenten te helpen hun weg daar naartoe toe te vinden.
buy the change
In de, door Dawn ontwikkelde campagne, bestaande uit TVC, outdoor, online film en een website, wordt een podium gegeven aan deelnemende bedrijven en worden mensen aangemoedigd hun invloed als consument positief in te zetten. Dit is het begin van een lange termijn traject, waarin ‘Buy the Change’ steeds verder ontwikkeld zal worden als dienst die mensen helpt voor duurzame alternatieven te kiezen, met volgend jaar onder meer een app.
David Snellenberg, Creative Director Dawn: 'Bij Dawn houden we ons bezig met de lange termijn impact van merken. Triodos Bank is een social enterprise sinds 1980; die voortrekkersrol willen we verstevigen en toekomstbestendig maken, door Triodos Bank onlosmakelijk te verbinden met de duurzame beweging en daar op nieuwe manieren relevant te laten zijn.'