Uit

20-08-2008 (15:12) - Campagnes

Het Amsterdamse communicatiebureau KesselsKramer is voor het vierde achtereenvolgende jaar verantwoordelijk voor de publiciteit rond de Uitmarkt. Al eerder bedacht dit bureau het thema: ‘Het culturele seizoen breekt los’ waarmee gedoeld werd op de haast angstaanjagende hoeveelheid cultuur-uitingen die in de drie dagen van de Uitmarkt plaatsvinden. Ook dit jaar zal dit thema gebruikt worden. In de nieuwe campagne worden naast de vaste bezoekers nu ook eens de notoire niet-komers en thuisblijvers aangesproken. De mensen in Culemborg, Arendsnest, Goes en Mosbulten bijvoorbeeld. In een serie posters zien we inwoners uit deze willekeurige Nederlandse gemeenten voor hun huis geportretteerd. Allen hebben ze zich op een bijzondere manier voorbereid op drie dagen cultuur en staan klaar om uit de sleur te breken.

Klant:                           Roeland Dekkers (AUB)
Bureau:                       KesselsKramer
Creatie:                       Erik Kessels, Pim Gerrits, Fabienne Feltus
Producer:                    Noor van Geloven
Fotografie:                   Bianca Pilet