Univé brengt zekerheid in huis en de buurt
02-06-2022 (17:06) - Campagnes
Coöperatieve verzekeraar Univé lanceert een campagne om meer huishoudens veiliger te maken. Met online video, radiocommercials en ogenschijnlijk afgebrande posters laat Univé zien dichtbij haar leden en hun buren te staan. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met DEPT.
Met het thema 'Voel je veilig. Zeker thuis' wil Univé op radio iedereen bewust maken van een mogelijke brand en de stilte waarin inbrekers graag werken. In beide gevallen is een alarm de oplossing. De online video, geregisseerd door Bodhi LeBelle (Super Easter Feather), bouwt daarop door. De video laat een inbreker zien die andere bedoelingen heeft dan in eerste instantie lijkt.
Met het thema 'Voel je veilig. Zeker thuis' wil Univé op radio iedereen bewust maken van een mogelijke brand en de stilte waarin inbrekers graag werken. In beide gevallen is een alarm de oplossing. De online video, geregisseerd door Bodhi LeBelle (Super Easter Feather), bouwt daarop door. De video laat een inbreker zien die andere bedoelingen heeft dan in eerste instantie lijkt.
Credits
Verantwoordelijk bij Univé: Annemiek Ebskamp, Petra van Butselaar, Daniëlle van der Veen
Bureau: DEPT
Creatief directeur: Michael Maaskamp
Creatief lead: René Verhagen
Concept: Joep Drummen, René Verhagen
Strategie: Valentijn Spek
Account: Sanne-Fleur Frencken, Rozenel Bier
RTV Producer: Dennis Gijsbers, Ruth Heida
Productiemaatschappij: Super Easter Feather
Regie: Bohdi LeBelle
Sound: Pieter Bokhorst
Postproductie: Bram Baas
Mediabureau: M2Media
Bureau: DEPT
Creatief directeur: Michael Maaskamp
Creatief lead: René Verhagen
Concept: Joep Drummen, René Verhagen
Strategie: Valentijn Spek
Account: Sanne-Fleur Frencken, Rozenel Bier
RTV Producer: Dennis Gijsbers, Ruth Heida
Productiemaatschappij: Super Easter Feather
Regie: Bohdi LeBelle
Sound: Pieter Bokhorst
Postproductie: Bram Baas
Mediabureau: M2Media