Unox maakt beste radiocommercial
15-10-2015 (16:27) - Campagnes
De radiocommercial ‘eten in de tent’ van Unox Knaks is door de consument gekozen als beste van de maanden juli en augustus. Hiermee is deze radiocommercial de tweede genomineerde voor de publieksprijs van de RAB Radio Advertising Awards. In juni volgend jaar wordt de winnaar bekendgemaakt.
De radiocommercial begint met een situatieschets: een kind wil graag tijdens het eten doorspelen en in de tent eten ‘dat eigenlijk een restaurantje is’. Met Unox Knaks kan dat en zo claimt Unox het lekker en gemakkelijk eten op een mooie zomerdag. Een heldere en duidelijke radiocommercial met het herkenbare Unox soundlogo. Een overtuigende winnaar met vooral in de doelgroep vrouwen 30-49 jaar goede scores.
De radiocommercial is onderdeel van een grotere Unilever (zomer)radiocampagne met acties op de winkelvloer. De radiocommercial is ontwikkeld door TBWA\NEBOKO.
RAB