Campagnes
Samuel L. Jackson en Vattenfall pleiten voor "motherf*ckin' wind farms"

30-07-2025 - In de nieuwe campagne van energiebedrijf Vattenfall onthult acteur Samuel L. Jackson Wind Farmed Seaweed Snacks en pleit hij voor windparken, op een manier zoals alleen ...
Lees verder »
Lees verder »
KPN wil ouders en kinderen online dichter bij elkaar brengen met nieuwe campagne

30-07-2025 - KPN zet zich onverminderd in voor een #BeterInternet. Voor veel ouders is het online leven van hun kinderen nog steeds een vraagteken. Hierdoor missen ze vaak cruciale ...
Lees verder »
Lees verder »
Nederlandse Branthlete zet vrouwenvoetbal in Napels op de kaart

29-07-2025 - In Napels is voetbal misschien wel belangrijker dan pizza. Maar terwijl de mannen van SSC Napoli wereldfaam genieten, vechten de vrouwen van Napoli Women in de schaduw ...
Lees verder »
Lees verder »
Ster nomineert tien commercials van goede doelen voor Gouden Loeki

29-07-2025 - De eerste tien genomineerden voor de nieuwe Ster Gouden Loeki voor goede doelen zijn bekendgemaakt. Een onafhankelijke publieksjury selecteerde de volgende spots.
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 28-07-2025 - Queer Beer lanceert campagne "IPGAY ON THE WAY" ...
- 28-07-2025 - Awareways waarschuwt voor verhoogd risico op ...
- 28-07-2025 - Viper brengt met ‘Sjaak Aanhaak’ de afhakers ...
- 28-07-2025 - Lynk & Co viert vernieuwde 01 met campagne ...
- 25-07-2025 - Rijksoverheid lanceert social-first campagne: ...
- 25-07-2025 - Klanten kiezen nieuwe koeksmaak van Bakkerij 't ...
- 24-07-2025 - N=5 achter nieuwe campagne voor De ...
- 24-07-2025 - Nederlands Film Festival introduceert campagne ...
- 22-07-2025 - Pratende spiegelhangers van Sunny Cars over ...
- 21-07-2025 - Oatly en EF Pro Cycling geven wielercultuur een ...
- 21-07-2025 - Sendcloud spreekt e-commerce ondernemers aan op ...
- 21-07-2025 - Lidl biedt beste kwaliteit-prijsverhouding. Dat ...
- 18-07-2025 - Duurzaamheidscampagne Kruidvat: van niche naar ...
- 17-07-2025 - Queen of Summer Katja Schuurman voor STËLZ
- 16-07-2025 - Hankook rekent af met technische en ...
- 15-07-2025 - De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De ...
- 14-07-2025 - Albert Heijn vertelt B Corp-verhaal aan zijn ...
- 10-07-2025 - Breaker en N=5 bevrijden internetpersonages uit ...
- 10-07-2025 - Nieuwe reclamecollectief Fems on Fire ...
- 09-07-2025 - Cortina en Lemon Scented Tea bouwen voort op ...
- 09-07-2025 - Beleef ARTIS deze zomer van zonsopgang tot ...
- 09-07-2025 - PassaVoetbal rekent af met misverstanden ...
- 08-07-2025 - Fitzroy en Chuck Studios serveren zintuiglijke ...
- 08-07-2025 - Jan Smit is het gezicht van Jumbo's ...
- 08-07-2025 - PwC Nederland verslaat vooroordelen over ...
- 08-07-2025 - Nieuwe campagne Nestlé met eigen mensen in de ...
- 07-07-2025 - Van gewone aandacht naar buitengewoon werk bij ...
- 04-07-2025 - SEA Water monteert blikjeshouders op ...
- 04-07-2025 - Afscheid SNS Bank houdt tot laatste moment ...
- 03-07-2025 - Mores lanceert campagne voor sociale veiligheid ...
- 03-07-2025 - 'Het is hier geen hostel!': Stayokay rekent af ...
- 02-07-2025 - Decathlon viert jubileum van bekende innovaties ...
- 01-07-2025 - Lege supermarktschappen na stunt van Viper en ...
- 01-07-2025 - SIRE doorbreekt vooroordelen over ouder worden
- 01-07-2025 - Nieuwe ASN Bank positioneert zich als ...
- 30-06-2025 - This Agency zet volledige campagne te koop op ...