VICE+ achter campagne Huawei Store Nederland
24-08-2020 (12:23) - Campagnes
Huawei en VICE+, de mediatak van VICE, werken voor het eerst samen aan een campagne om de lancering van de Huawei Store, het nieuwe e-commerce platform van Huawei in Nederland, onder de aandacht van jonge mensen te brengen.
Met de content campagne ‘Rethink Possibilities’ laten VICE+ en Huawei verhalen zien van jonge talenten die, ondanks een turbulente periode, het meeste uit de situatie hebben weten te halen door te kijken naar nieuwe mogelijkheden. Deze verhalen worden verteld in een video en meerdere interviews en ondergebracht op een speciale partnerpagina.
De wereld zoals wij die kenden is voorgoed veranderd. Huawei en VICE+ slaan de handen ineen om te laten zien dat teruggaan naar hoe het was niet de enige optie is.
De campagne, ‘Rethink Possibilities’, tevens een terugkerende slogan van Huawei, laat zien hoe drie jonge talenten zijn beïnvloed door de lockdown maatregelen, maar ook wat hun hoop voor de toekomst is, welke nieuwe mogelijkheden dit voor hen meebrengt en wat de rol van technologie hierin kan spelen.
Charlotte van Bochove, Head of Communications bij Huawei CBG Nederland zegt: “Met ‘Rethink Possibilities’ bieden we samen met VICE opkomend talent een platform om jonge mensen aan te moedigen hun eigen weg te vinden gedurende deze moeilijke tijd. Dit sluit aan bij onze visie om de HUAWEI Store te lanceren: een plek waar consumenten een breed scala aan innovatieve producten kunnen vinden die helpen met het creëren van een eigen nieuwe normaal.”
Leone Vriese, Account Manager bij VICE+ voegt daaraan toe: “In deze complexe en soms gekke tijd willen wij jonge mensen inspireren door te laten zien welke mogelijkheden het nieuwe normaal biedt. Wij zijn trots op deze campagne waarin wij samen met Huawei verhalen van jonge talenten kunnen vertellen.”
De video met skateboarder Douwe Macaré is nu te zien via de Huawei partnerpagina op VICE.com. Gedurende de komende maand zijn daar ook de verhalen van zangeres Gaidaa en kunstenaar Saša Ostoja te zien.
De wereld zoals wij die kenden is voorgoed veranderd. Huawei en VICE+ slaan de handen ineen om te laten zien dat teruggaan naar hoe het was niet de enige optie is.
De campagne, ‘Rethink Possibilities’, tevens een terugkerende slogan van Huawei, laat zien hoe drie jonge talenten zijn beïnvloed door de lockdown maatregelen, maar ook wat hun hoop voor de toekomst is, welke nieuwe mogelijkheden dit voor hen meebrengt en wat de rol van technologie hierin kan spelen.
Charlotte van Bochove, Head of Communications bij Huawei CBG Nederland zegt: “Met ‘Rethink Possibilities’ bieden we samen met VICE opkomend talent een platform om jonge mensen aan te moedigen hun eigen weg te vinden gedurende deze moeilijke tijd. Dit sluit aan bij onze visie om de HUAWEI Store te lanceren: een plek waar consumenten een breed scala aan innovatieve producten kunnen vinden die helpen met het creëren van een eigen nieuwe normaal.”
Leone Vriese, Account Manager bij VICE+ voegt daaraan toe: “In deze complexe en soms gekke tijd willen wij jonge mensen inspireren door te laten zien welke mogelijkheden het nieuwe normaal biedt. Wij zijn trots op deze campagne waarin wij samen met Huawei verhalen van jonge talenten kunnen vertellen.”
De video met skateboarder Douwe Macaré is nu te zien via de Huawei partnerpagina op VICE.com. Gedurende de komende maand zijn daar ook de verhalen van zangeres Gaidaa en kunstenaar Saša Ostoja te zien.