Vrije Academie deelt kunst waar je iets van opsteekt

29-03-2021 (18:11) - Campagnes

In de nieuwe campagne van de Vrije Academie, ontwikkeld door reclamebureau epidemie, staan bekende kunstwerken centraal, verrijkt met onbekende weetjes van het werk. Dit alles om het nieuwe online platform VAthuis te introduceren. Hiermee kan je thuis on-demand kunst & cultuur colleges volgen waarvan je echt iets opsteekt.
 

kunst, cultuur en kennis centraal

De huidige situatie blijkt voor velen het ideale moment om haar of zijn kennis te verrijken. De Vrije Academie speelt daar goed op in met de lancering van VAthuis en een tijdelijk aantrekkelijk kennismakingsaanbod. De campagne introduceert het nieuwe on-demand platform bij een groter publiek in de grote steden via Abri's, het reclameblok van Ster en Ster & Cultuur en op Facebook & Instagram. De nieuwe campagne is het eerste werk van epidemie voor de Vrije Academie. Maartje van Beek, Client Service Director epidemie: "Werken voor de Vrije Academie is een onuitputtelijke bron van inspiratie en kennis. Door de kunst zelf centraal te zetten creëer je direct aandacht en zeker in combinatie met iets dat je nog niet wist. Dat triggert direct om meer te willen weten."
 

Credits

Opdrachtgever: Vrije Academie
Verantwoordelijk bij klant: Joline Keijzer & Marieke Vellekoop
Bureau: epidemie