ZIGT lanceert campagne: Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen

21-04-2020 (08:55) - Campagnes

Mediabureau ZIGT heeft een nieuwe campagne gelanceerd: Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen. Het mediabureau onderzoekt continu het veranderende effect op ons mediagedrag sinds de coronacrisis en deelt een aantal van deze zogenoemde inZIGTen in een infographic die hier te downloaden is.
 
Wat is er veranderd aan het mediagedrag van de Nederlandse consument? Wat werkt nu nog wel en wat niet meer? De research en intelligence afdeling van ZIGT heeft eigen data en resultaten uit overige onderzoeken geanalyseerd en levert deze inzichten aan haar strategen en relaties. En nu dus een selectie van deze inZIGTen aan alle Nederlanders in de nieuwe campagne. 
 
De campagne is te horen op de radio en te zien op digitale snelwegmasten van Ocean en Hillenaar, via de social kanalen van het bureau en relevante vakmedia. De inZIGTen worden regelmatig geactualiseerd en gedeeld met relaties en via de website van ZIGT.