Astrid Loeff en Mady Angelino lanceren NOSH Food Films Amsterdam
01-08-2016 (12:58) - Creatie
Nosh Food Films is de nieuwe productiemaatschappij van Astrid Loeff en Mady Angelino voor producties van internationale premium food content. NOSH maakt food gerelateerde content voor adverteerders en bureaus, voor wie hoge kwaliteit een strategische keuze is. De naam NOSH is een knipoog naar het Engels/Jiddisch; to NOSH staat voor ‘lekker snacken’.
De hoeveelheid food content op de verschillende platforms groeit enorm. Steeds meer food merken zijn daarom op zoek naar onderscheidend vermogen in de vorm van hoge kwaliteit food content. NOSH speelt hierop in met een selectie van bevlogen regisseurs uit Nederland, België en Groot-Brittannië en een gespecialiseerde crews op gebied van camera, foodstyling en fotografie.
Sinds de start van Nosh Food Films is de portefeuille al uitgebreid met opdrachtgevers als Philips, McDonalds, Kwekkeboom en Unilever.
Astrid brengt een brede en lange ervaring mee in food marketingcommunicatie. Hiervoor was ze International Communication Lead bij onder andere Pepsico en Sara Lee/Douwe Egberts, en werkte ze voor bedrijven als Unilever, McDonalds, Nestlé en Friesland Campina.
Mady heeft een ruime ervaring op zowel account, RTV productie als food influencers niveau. Als executive producer was zij verantwoordelijk voor o.a. Verkade, Ola, Magnum, Danone, Unox, Heineken en Liptonice.
Nosh Food Films is onderdeel van de Wenneker Groep en gevestigd aan de Johan van Hasseltkade 320 te Amsterdam.