Elk stadsdeel krijgt van E.ON een eigen campagne
23-12-2016 (14:27) - Creatie
Met een kantoor in Eindhoven is er geen energieleverancier die de bewoners beter kent dan E.ON. Om
dat kracht bij te zetten is E.ON voor de nieuwe campagne samen met het op Strijp-S gevestigde reclamebureau Fama Volat op zoek gegaan naar de eigenheid van elk stadsdeel.
dat kracht bij te zetten is E.ON voor de nieuwe campagne samen met het op Strijp-S gevestigde reclamebureau Fama Volat op zoek gegaan naar de eigenheid van elk stadsdeel. Designers hebben Strijp, Gestel, Tongelre, Stratum, Woensel en Centrum bezocht om deze te vertalen naar een serie unieke posters. Elk stadsdeel heeft een poster gekregen die niet alleen herkenbaar is voor het stadsdeel, maar bovendien de trots van het stadsdeel uitdraagt. Daarnaast is er onder andere ten behoeven van het Eindhovense stadsevenement GLOW een druktechniek gebruikt waardoor de posters lijken op te lichten in het donker. Naast deze abri campagne is de campagne ook multimediaal ingezet.