Nieuwe campagne, nieuwe pay-off Crystal Clear

03-10-2016 (09:23) - Creatie

De afgelopen maanden hebben de teams van Brand New Telly & Crystal Clear intensief samengewerkt aan de nieuwe merkcampagne voor Crystal Clear. Het resultaat is de brand story, genaamd ‘Was alles maar zo Crystal Clear’.


Het leven bestaat uit keuzes maken. Niet elke keuze is even makkelijk. Gelukkig is de keuze voor Crystal Clear wel een hele makkelijke. Het zit namelijk vol smaak en het bevat minder dan 1 kcal per 100 ml. Was elke keuze maar zo kraakhelder. Vanuit die gedachte heeft Brand New Telly de nieuwe slogan en campagne ‘Was alles maar zo Crystal Clear’ ontwikkeld. 


Karlijn van Ruiten
, Senior Brand Manager Sourcy & Crystal Clear: ‘In de huidige markt zien we dat ons product relevanter is dan ooit. Het is hét gezondere alternatief voor frisdrank en mensen zijn op zoek naar fris dat beter is. Nu is dan ook het moment om actief het merk te ondersteunen en naast fysieke availability op mental availability te focussen.’  


In de campagne presenteert het merk een wereld waarin elke keuze net zo makkelijk is als de keuze voor Crystal Clear. De uiting, scène of situatie bevat een ‘obvious choice’ die ervoor zorgt dat die keuze net zo makkelijk is als de keuze voor Crystal Clear. 


Voor de eerste campagnefilms werkte Brand New Telly, dat zelf produceert, samen met regisseur Diederik van Rooien, bekend van onder andere zijn werk voor Andrélon, AH en Penoza. De campagne wordt door Boomerang doorvertaald naar social media en Starcom tekent voor de mediastrategie. 

 
Credits
Crystal Clear: Kiki Reyne, Karlijn van Ruiten, Nicolien Wempe, Tina Dijkshoorn.

Bureau: Brand New Telly

Productie: Rogier Tolen, Mirjam van Dijk

Strategie: Linda Metman

Concept: Karin Heinen, Wouter van der Pauw

Account; Jeroen Konings, Arthur Hempel

Regie: Diederik van Rooien 

Mediabureau: Starcom: Joris Lak, Dymfna Bak

Social: Boomerang Create