Specsavers campagne krijgt vervolg
02-01-2017 (13:01) - Creatie
De nieuwe commercial van Specsavers draait om de aandacht van Specsavers-audiciens voor het gehoor van hun klanten. Met passie als metafoor voor het gehoor laten de hoofdpersonen zien met hoeveel zorg en toewijding zij hiermee omgaan.
De nieuwe televisiereclame is een vervolg op de campagne over favoriete geluiden die Specsavers vorig jaar startte. Hierin stonden de geluiden centraal die we voor geen goud zouden willen missen, zoals de lach van een dierbare. Hiermee toonde Specsavers het belang van goed kunnen horen aan. Nog altijd hebben veel Nederlanders te maken met een gehoorprobleem waardoor zij bijvoorbeeld hun passie niet voor 100% kunnen ervaren.
Gehoor speelt een grote rol bij het ervaren van veel passies. Daarom zoomt Specsavers verder in op de geluiden die een passie maken.
Het is die aandacht voor horen die de audicienketen consumenten wil laten ervaren en delen. In de nieuwe commercial worden consumenten uitgenodigd om de hoortoestellen van Specsavers gratis en vrijblijvend te testen. Specsavers gelooft namelijk dat kwalitatieve hoorzorg én een goed gehoor voor iedereen toegankelijk moet zijn.
credits
• Specsavers Nederland: Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn
• Bureau: BSUR
• Creatie: Bob Haarmans, Rob Groot
• Account: Carla Senf, Claire de Boer
• Strategie: Munise Can
• Agency producer: Caren van Rooijen
• Productiemaatschappij: Czar
• Regisseur: Aaron van Valen
• Producer: Roos Blank
• Offline montage: Wouter @ Schnitt Schneiders
• Online: Storm Postproduction
• Grading: John Thorborg
• Geluid: Audentity