Youvia onthult nieuwe branding en website

Youvia onthult nieuwe branding en website

14-02-2025 (14:03) - Creatie

Online marketing bureau Youvia heeft deze maand haar nieuwe branding en website gelanceerd. Het vernieuwde logo van Youvia bevat een herkenbaar element: het iconische logo van de Goudengids, met de “walking fingers” waarbij de vingers over het beeld swipen, een moderne knipoog naar de tijd waarin men door de papieren gids bladerde.

De Goudengids is een begrip dat synoniem staat voor betrouwbare bedrijfsinformatie en sterk merk. Het nieuwe logo van Youvia weerspiegelt deze rijke geschiedenis en de blijvende relevantie van de Goudengids. “We slaan een brug tussen het verleden en de toekomst,” zegt Liselotte Waterbeek, Director Marketing & Business Services van Youvia. “Het logo symboliseert onze roots en onze voortdurende focus om ondernemers succesvol te maken online.”

Blijvende relevantie en innovatie

Met de nieuwe branding, de nieuwste productpropositie en eigentijdse website bewijst Youvia dat het niet alleen een rijke geschiedenis heeft, maar ook klaar is voor de toekomst. “Onze inzet voor innovatie en technologie stelt ons in staat om de zichtbaarheid van ondernemers te vergroten in een steeds digitaler landschap,” voegt Liselotte Waterbeek toe. “We zijn trots op onze geschiedenis en kijken uit naar wat de toekomst brengt.”