Zware jongens winnen World’s Best Beer Design voor KEREL

20-09-2018 (20:10) - Creatie

Het Belgische biermerk KEREL sleept de hoofdprijs voor ‘World’s Best Beer Design’ in de wacht op de prestigieuze World Beer Awards. Het concept & design werd ontwikkeld door Zware Jongens.


De internationale jury van de World Beer Awards selecteerde ‘s werelds beste bieren & bier designs uit meer dan 2.300 inzendingen, afkomstig uit meer dan 50 landen. De finale vond plaats in Londen.


Over deze award zegt mede-oprichter Filip Janssen, 'De voorbije jaren hebben we veel interessante dingen gedaan op vlak van design. Zware Jongens heeft dan ook veel entrepreneurs hiermee op de juiste weg gezet, zo ook het Belgische VBDCK. Toekomstgericht zien we Zware Jongens nog meer complexe vraagstukken tackelen door het samenbrengen van creativiteit & waardevolle samenwerkingen. We werken momenteel heel hard aan een compleet nieuw model dat deze gedachte nog veel verder trekt.'


Zware Jongens onderscheidt zich in de domeinen branding & identiteit, architectuur & interieur, product & packaging, experiences, digital, advertising & communicatie. Naast hun eigen projecten beschikken ze over een zeer diverse klantenfamilie. Merken, groot en klein; van New York tot Bree; van Milaan tot Dubai & van Zu¨rich tot Brussel. Zware Jongens is voornamelijk actief in hospitality, fashion, technology, health en media.