Cornetto zet zangeres/vlogger Teske in voor zomercampagne
03-06-2015 (00:00) - Marketing
Voor de kick-off van de zomercampagne van 2015 heeft Cornetto samengewerkt met de Nederlandse zangeres en lifestyle-vlogger Teske de Schepper, die het nummer ‘King For A Day’, het themanummer van de wereldwijde campagne van het merk, heeft ingezongen.
Het nummer, dat wordt uitgebracht in Nederland, België, Spanje en Denemarken, wordt gezongen door Teske en David Choi, en is geproduceerd door MassiveMusic.
De video is te zien op YouTube en de televisie- en radioreclames zijn nu overal te zien en te beluisteren. De single is vanaf nu in de winkels en via streamingservices zoals Spotify verkrijgbaar.
‘Cornetto kwam twee jaar geleden naar ons toe en vroeg ons om hun muzikale identiteit, een ‘signature sound’, te creëren,’ vertelt Michiel Cremers, Head of Sonic Branding & Music Marketing bij MassiveMusic. ‘Dit is de tweede wereldwijde campagne die we samen met Cornetto doen en het is geweldig om te zien dat muziek een steeds belangrijkere rol speelt en hoe goed deze strategie werkt.’