
Social Talk in FONK magazine 418: wake up call voor marketeers die willen scoren!
FONK’s social specials zijn een regelmatig terugkerend fenomeen. Logisch ook nu social first steeds vaker vaste voet aan de grond krijgt in marketingkringen. Het dossier in FONK magazine 418 levert daarvan wederom het bewijs. Dit is wat je in FONK’s Social Talk kunt verwachten:
Hoe maak je van fans friends? We nemen een kijkje in de keuken van Bankzitters
Call to action van Vivian Kowalski, ECD Somention: ‘Je merk leeft niet in een brandbook’
Trendsetten op social: ook dat is echt HEMA. We spraken met Liam Tjoa van het verantwoordelijke bureau GoSpooky en met Daniel Henriques Ventura Franco, HEMA’s Head of Media
Hoe gelukkig is het huwelijk tussen PR & social? Mike Hendrixen (Vertigo 6) heeft het antwoord: ‘Een PR-plan zonder integratie van social, mist bereik èn relevantie’
En ook in FONK magazine 418
GooDoo genomineerd bij Coolest Dutch Brands: zo werkt plantaardig pionieren op een stokje
Hoe female agency leader Judith Peters (CEO Havas Lemz) mensen naar iets beters beweegt
Branding en performance marketing gescheiden werelden? Nee dus, zeggen ze bij Redkiwi
Plus: MassiveMusic viert 24-jarig bestaan met een nieuw begin op een solide basis. Moos Lamerus praat ons bij
Speciaal getipt
Voorwoord van FONK’s hoofdredacteur Nicolette Hulsebos. Waarom kiest zij voor Thumbs down?
En ook: veel inspiratie op onze frontpages, bright ideas in onze bucket list en: check het bijzondere project Thought Trails van Jacky Mulder
Koop FONK 418 nu in onze webshop
Geen abonnee, maar wel FONK magazine 418 lezen? Je koopt ‘m nu los in onze webshop in print of als digitale uitgave. Maar, let op, in print is deze publieksfavoriet snel uitverkocht!