538 gaat veilen voor War Child

06-03-2013 (08:12) - Media

Over tweeënhalve week start de actieweek 538 voor War Child. Van 22 tot en met 29 maart trekken de 538 DJ’s met de 538studiotruck langs acht verschillende steden. Alles met maar één doel: zoveel mogelijk geld ophalen voor oorlogskinderen die er alleen voor staan. 
 
BN’ers, artiesten, relaties en sponsoren stellen speciaal voor deze actie unieke items beschikbaar. Zo kan iedereen nu al bieden op bijzondere veilingitems via 538voorwarchild.nl/marktplaats, zoals bijvoorbeeld een Arriva-trein die vijftien jaar lang jouw naam draagt, een door alle spelers van het Nederlands elftal gesigneerd voetbalshirt of een dag achter de schermen bij de opnames van de populaire tv-serie Penoza III. 
 

Daarnaast is het voor Nederlands talent mogelijk zich nu al op te geven voor de gewilde 538Talentstage en kan iedereen die een persoonlijke actie heeft bedacht deze aanmelden op 538voorwarchild.nl. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch