Chris Hughes naar Nederland

30-05-2013 (08:13) - Media

Op 4 juni is Chris Hughes op uitnodiging van Kroodle, een initiatief van Aegon, te gast in Nederland om zijn visie over de kansen van social media based entrepreneurship te delen.
 
Hughes (30) is een van de aanjagers van social media. Samen met de huidige topman Mark Zuckerberg was hij één van de oprichters van Facebook. Daarnaast was hij nauw betrokken bij de social-media campagne van Barack Obama tijdens diens succesvolle race naar het Witte Huis in 2008. Tegenwoordig is hij hoofdredacteur en uitgever van het vooraanstaande Amerikaanse opinieblad the New Republic. Hughes vernieuwt het business model van het blad en maakt deze klaar voor de toekomst. 
 

Vier belangrijke Nederlandse voorlopers op het gebied van social media based entrepreneurship: Duncan Stutterheim (ID&T), Rob Wijnberg (De Correspondent), Marjolijn Kamphuis (@Foodzy) en Edial Dekker (Gidsy) zijn bij de lancering om te vertellen over hun toekomstvisie op ondernemen via sociale media. Alexander Klöpping en Ernst-Jan Pfauth leiden het programma. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch