Fonk magazine 371: pleidooi voor meer balans in de creatieve industrie
Het afgelopen decennium hebben we ons vertrouwen vooral in data gesteld en creatie vaak daaraan ondergeschikt gemaakt. Fonk magazine 371 is een oproep tot (meer) lef; tot durven loslaten en ruimte te creëren voor ons ‘onderbuikgevoel’.
We vroegen toppers uit verschillende disciplines met ons mee te denken en hun gedachten over dit onderwerp met ons te delen. Lees wat onder anderen Maurice Wenneker (PAKT), Vanessa Hofland (Media.Monks), Ruud de Langen (dentsu Benelux) en Mike Dijkstra Taurel (Globrands) over het onderwerp kwijt willen.
"Generatieve AI zal een motor zijn achter nog meer creativiteit. Snellere en mooiere producties. Creatieven zullen prompt professoren worden en tot de mooiste dingen komen"
Deze stories wil je niet missen
Ook in deze editie in de serie Coolest Dutch Brands de volgende genomineerde van 2023: Brandt & Levie. Plus de story van een nieuwe female agency leader: Frieda Ulsamer de Waard èn in het featured verhaal van Fonk magazine 371: David de Winter en Menno Koop, die het lef hadden na jaren van freelance werk, een eigen productiemaatschappij annex art galley op te starten: HUGO23.
Koop Fonk magazine los of ga voor een abonnement
Fonk magazine 371 lezen, maar geen abonnement? Geen probleem, je koopt 'm hier los!
Overweeg je een abonnement? Kijk dan hier wat de mogelijkheden zijn.