Fonk magazine 396/397 live! Waar wil jij je hard voor maken?
Met het dossier “Het Pleidooi” neemt Fonk magazine afscheid van de zomer. We vroegen een aantal vakgenoten naar hete hangijzers die de komende maanden ieders aandacht verdienen. En zelf pakken we, in aanloop naar de drukke najaarsdagen, ook de handschoen op. Wat kan beter? En hoe kunnen we daar allemaal een positieve bijdrage aan leveren? Je leest het de extra dikke Fonk magazine 396/397!
Fonk draagt haar initiatief de PitchDitch voor als kwestie die ieders aandacht verdient. Daarom brengen we op 23 september aanstaande VIA, BvA, BNO, IDEA en 3MO bij elkaar aan tafel in een ultieme poging om tot een voor alle partijen werkbare Pitchcode te komen. Want een volwassen marcom-industrie laat niemand ‘voor niets’ werken. Volg de discussie de komende maanden op fonkmagazine.nl en natuurlijk ook in Fonk magazine zelf!
Zij helpen je op weg
Maar je vindt in de deze uitgave nog veel meer pleidooien die je aan het denken kunnen zetten. Zo helpen Lieke van Herk (Havas Lemz), Sietske Walles (Dentsu Creative), Renée van den Oetelaar (Boomerang), Sem Zijlstra (Eager) en Kiki Knoops (DDB Amsterdam) je op weg om zelf ook de handschoen op te pakken. Waar wil jij je hard voor maken en wil je je ook inspannen om je woorden om te zetten in daden?
Not to be missed
Naast dit alles, lanceren we bij de kick of van het nieuwe seizoen onder meer de nieuwe rubriek De persoonlijke groeistrategie van (checkpagina 26) in samenwerking met Nils Adriaans. We brengen een nieuwe female agency leader over het voetlicht (pagina 36) en er is een volgende nominatie Coolest Dutch Brands (pagina 40). Maar ook leveren we in de magazine review (pagina 32) hèt bewijs dat Britse magazinemakers per definitie cool zijn.
Bestel Fonk magazine nu in de webshop!
Bestel Wil je deze extra dikke nazomer-ediutie van Fonk magazine lezen maar heb je geen abonnement? No worries, in onze webshop bestel je de digitale editie of de print-uitgave en dan krijg je de digitale uitgave er gratis van ons bij! Ga je voor print, wees er dan snel bij, want die is snel uitverkocht.