Gehaktdag voor Kluun

23-10-2009 (09:57) - Media

Er staat weer een hoos aan Kluun in de media te wachten, naast zijn boekverfilming zal de oud-reclameman zelf te zien zijn in een nieuw programma. De AVRO en Eyeworks nemen dit najaar in samenwerking met schrijver Kluun een pilot op onder de titel Gehaktdag. In dit nieuwe format wordt een bekende Nederlander toegesproken door vrienden en collega's uit het vak. Dit gebeurt volgens de omroep met een dosis vlijmscherpe humor.

De hoofdgast hoort speeches van twee teams, waarvan één onder leiding van Kluun. Naast Kluun krijgen ook vrienden en collega's de mogelijkheid de hoofdgast onder handen te nemen. Bij het schrijven van de speeches worden zij ondersteund door een team van schrijvers, onder wie Nico Dijkshoorn. Het programma, dat geïnspireerd is op de 'roast' traditie in Amerika, wordt in samenspraak met de netmanager van Nederland 3, Roek Lips, ontwikkeld.
 


AVRO/Broadcast Magazine

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch