Na het succes van vorig jaar keert de bol Festivalwinkel terug op Lowlands

Na het succes van vorig jaar keert de bol Festivalwinkel terug op Lowlands

11-08-2025 (17:10) - Marketing

Na het succes van vorig jaar keert De Festivalwinkel van bol deze zomer terug naar Lowlands, in samenwerking met creative agency Playground. Het online merk wordt fysiek tot leven geblazen op de camping van Lowlands: precies daar waar festivalgangers hen nodig hebben. Aan elke stap van de festivalreis is gedacht om ervoor te zorgen dat bezoekers niets tekortkomen.

Zo is er een fysieke 24-uurs winkel waar je alles voor je festivaldagen kunt scoren, zowel online via order & pick-up (via lowlands.bol.com) als gewoon ter plekke. Geen gesjouw naar Biddinghuizen dus: lekker licht reizen en op de camping kopen wat je nodig hebt. Nieuw dit jaar is het populaire muziekspel Hitster. Niet alleen te koop in de winkel, maar ook live te beleven op het dakterras van De Festivalwinkel, waarbij bezoekers worden uitgedaagd met verschillende spelelementen.

Achter de winkel ligt Het Magazijn. Overdag het logistieke centrum waar bestellingen klaarstaan, maar zodra de nacht valt, verandert het in een club vol spraakmakende, onverwachte namen. Een ding is zeker: het nachtprogramma van bol barst van de energie.

Leen- & Hulpservice

Hulp nodig bij het opzetten van een tent of blijkt de hamer nog in de schuur te liggen? Dan staat het Leen- & Hulpserviceteam van bol klaar om campingbezoekers uit de brand te helpen bij hun camping-installatie.

En wie A zegt, moet ook B zeggen: op maandagochtend helpt de Leen- & Hulpservice actief bij het afbreken en inpakken van de kampeerplekken van bezoekers. Zo wordt het festivalterrein netjes achtergelaten én wordt festivalgangers hulp geboden op een moment dat zij een extra paar handen wel kunnen gebruiken.


Bureaus

Media

Economisch