KRO had meeste kijkcijferhits

03-01-2013 (08:28) - Media

De KRO was in 2012 wederom de meest bekeken ledengebonden publieke omroep op Nederland 1. Met programma’s als Boer Zoekt Vrouw, Spoorloos en De Reünie behaalde de omroep gemiddeld 24,9 procent marktaandeel. 
 
Boer Zoekt Vrouw was met 4,3 miljoen kijkers het meest bekeken programma in 2012, Spoorloos tekende met 2,7 miljoen kijkers voor de meest bekeken aflevering en De Reünie deed dat met 2,4 miljoen.
 

RTL Nederland was in 2012 met haar tv-zenders RTL 4, 5, 7 en 8 de commercieel marktleider van Nederland. De zendergroep noteerde een marktaandeel van 32,3 procent in de doelgroep 20 tot 49-jarigen. 


Mediacourant.nl

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch