Nieuwe Vogue Nederland in het teken van joy, connection en celebration

14-02-2022 (19:49) - Media

Inclusiever, toegankelijker en met meer betrokkenheid dan ooit: de nieuwe Vogue Nederland ligt vanaf donderdag 17 februari in de winkel. Het maartnummer met Nederlands model Jill Kortleve en een frisse vormgeving heeft een hernieuwde focus op fashion en al haar communities.
 
Het is het eerste nummer onder de hoede van hoofdredacteur Yeliz Çiçek. ‘Ik ben ongelooflijk trots en blij dat het allermooiste platform ter wereld om mode, kunst, cultuur en beauty met elkaar te vieren, weer terug van weggeweest is in Nederland. Het land waar we hopelijk meer dan ooit tevoren naar elkaar gaan luisteren, elkaar de ruimte geven, elkaars diversiteit omarmen en vieren dat het leven van iedereen is. Niet alleen inhoudelijk, met de onderwerpen en persoonlijkheden die we brengen, maar ook achter de schermen, met het team dat deze prachttitel maakt.’
 
Covermodel Jill Kortleve – gefotografeerd door internationale sensatie Greg Harris – is in alle opzichten de belichaming van Vogue’s nieuwe koers. ‘Ik kon niemand anders bedenken dan Jill om de cover van ons eerste nummer te sieren. Zij is de frisse wind uit Nederland die de modewereld opschudt. Nuchter, witty, curvy, beautiful en fun. Met een flinke dosis positiviteit impact maken, verandering teweegbrengen. Precies wat wij net als Jill hopen te doen met de nieuwe Vogue,’ aldus Çiçek.
 
Vogue lanceert, in samenwerking met The Citydressers, Vogue – The Ultimate Gift. Het is een larger than life kunstobject dat deze maand door verschillende Nederlandse steden reist: Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven. Via het kunstobject kun je Vogue bestellen en krijg je het nummer cadeau in een limited edition gift box. Via een AR-filter kun je de gift box alvast openen en de cover zien. ‘Het is onze grootste ambitie om echt een cadeau te worden voor de Nederlandse lezers,’ zegt Marie Nanette Schaepman, founding editor van Vogue Nederland.
 

Volledig in eigen beheer

Vogue Nederland produceert alle content geheel in eigen beheer en dat maakt haar uniek in het modebladenlandschap. Het tijdschrift zal 10x per jaar verschijnen.
 

 

Bureaus

Marketing

Economisch