
Out now! FONK magazine 420/421 mèt zomerdossier
Tijdens die lange, lome zomerdagen mag het: even de rem eraf en freewheelen op stille gedachten terwijl je in je luie stoel zit te niksen. Zeggen wat je vindt zonder je af te vragen of je er iemand mee in het harnas zou kunnen jagen, hoort er ook even helemaal bij. Hoe bevrijdend dat kan zijn, ontdekten een aantal vakgenoten in deze editie die, hoe toepasselijk, de naam Heart on our sleeve meekreeg. In deze uitgave onder meer:
Neem als voorbeeld een schilderij. Denk je echt dat een schilder dat in één keer op zijn doek krijgt? Wat jij uiteindelijk te zien krijgt, daar zijn eindeloos veel uren overheen gegaan. Gelukkig maar. There is no free walk in the park’ Reclamecreatief Frans Brand
Plus
De blauwdruk van Monks x N=5: ‘In deze kleine wereld is het elkaar iets misgunnen te vaak aanwezig’
De persoonlijke groeistrategie van Hannah Sterke (creative TBWA\Neboko): ‘Ik geloof in het soort creativiteit waar anderen zenuwachtig van worden’
Niek Eijsbouts (Higuita): ‘De beste merken hebben één onderscheidend element’
En ook
Female Agency Leader Merel Hoogendorp (DDB Amsterdam): ‘Ik vind creatief werk magisch’
Moodies is genomineerd bij Coolest Dutch Brands: ‘Wij zijn echt een vriendin van de vrouw’
Bidfood is de grootste online groothandel van Nederland. De visuele identiteit verdiende een passende update
Bestel FONK magazine 420/421 nu in onze webshop
Wil je FONK magazine 421 lezen en heb je geen abonnement? Bestel hem dan als digitaal of print-uitgave los in onze webshop! En geniet met FONK magazine 420/421 nog even van dat lome zomergevoel; laat je gedachten de vrije loop tot de hectiek van het najaar op de drempel staat.
Tot over twee weken!
Deze editie is mede mogelijk gemaakt door onze adverteerders, ambassadeurs en partners. Deze zomer-editie kreeg speciale ondersteuining van het Utrechtse bureau Strix.