Sanoma maakt doneren via mobiel gemakkelijker

01-03-2013 (08:30) - Media

Het groeiend gebruik van het mobiele internet biedt ook charitatieve instellingen de kans om veel mensen te bereiken. In combinatie met de nieuwe advertentiepropositie van Sanoma Media en de techniek van CM is het nu ook mogelijk om meteen via een mobiele banner te doneren.
 
Donateurs kunnen een gift doen waar en wanneer zij dit willen, zonder Random Reader of TAN-code. Dat maakt doneren via de mobiele telefoon erg effectief. Door de samenwerking met Microincasso, introduceert Sanoma Media een zeer laagdrempelige, veilige en moderne vorm van mobiele advertentiemogelijkheden gecombineerd met een eenvoudige donatiemethode. De donateur kiest een te doneren bedrag, klikt op de banner en heeft gedoneerd na eenmalig akkoord te geven. Via Microincasso kan ook eenvoudig tot 50 euro gedoneerd worden.
 

Victor Beerthuis, manager Mobile Advertising & Innovatie Sanoma Media: ‘Mobiel adverteren biedt veelzijdige activatiemogelijkheden die per campagne op unieke wijze ingezet kunnen worden. We spelen daar als Sanoma Media op in door op maat gemaakte advertentieproposities te ontwikkelen, zoals in dit geval voor charitatieve instellingen.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch