TAG Outdoor en Hillenaar Outdoor bundelen krachten

28-02-2023 (18:10) - Media

Relevante zichtbaarheid. Dat is volgens Peter Heemskerk van Hillenaar Outdoor en Wouter Wunnink van TAG Outdoor de kern van Digital Advertising. Peter Heemskerk: 'Daarbij is het genereren van data essentieel. Adverteerders willen immers altijd op het juiste moment en op de goede locatie zichtbaar zijn. Dus dat moet inzichtelijk zijn.'

Reden voor een strategische samenwerking met TAG Outdoor. 'We werken al langer samen maar intensiveren dat nu. Het doel is om onder meer Programmatic Buying naar een hoger niveau te tillen. Dat wordt steeds belangrijker omdat het netwerk van Hillenaar snel groeit. Alleen al dit jaar zijn reeds twee nieuwe masten – in Hoorn en bij Breda – toegevoegd.'

Foto: Achter: Peter Heemskerk (Hillenaar Outdoor) en Deveron Gommers (TAG Outdoor).
Midden: Wouter Wunnink (TAG Outdoor) en voor: Bas Nieuwenburg (Hillenaar Outdoor).

 


Bureaus

Marketing

Economisch