Time Out wint PPA Award

25-06-2010 (09:40) - Media

De PPA awards (Periodical Publishers Association) die gezien worden als de Oscars voor de internationale pers, zijn vorige week in Londen uitgereikt. Time Out International won de award voor International Consumer Magazine Of The Year. Mark Frith, redacteur van Time Out, zei: "It really was a global effort. When you think that we now have 35 city magazines across the world, you realise how much of a team effort it is.’ Sinds oktober 2008 verschijnt het maandelijkse tijdschrift Time Out Amsterdam. De glossy biedt een onvergelijkbaar team van lokale experts, recente informatie en scherp commentaar op kunst, cultuur en het leven in een stad.

Time Out Amsterdam is te verkrijgen in kiosken, via abonnementen en wordt verspreid via hotels. Marcus Webb, redacteur van Time Out International, voegde toe: "These are exciting times for Time Out internationally and we hope to announce more magazines launching in the near future. We had our international conference last week in Lisbon and it was great to see the enthusiasm felt by everyone to be working for the brand, from Abu Dhabi to Zagreb." De jury prees de covers van Time Out en omschreef het blad als volgt: 'a hardworking package that looks fresh and interesting, with different and memorable covers'.
 


Bureaus

Marketing

Economisch