TNS NIPO en Emerce zoeken beste Facebookpagina

06-12-2012 (08:26) - Media

Vanaf nu kunnen bedrijven met een Facebookpagina van vijfduizend fans of meer gratis meedoen aan het tweede Facebookonderzoek van TNS NIPO
 
De fanpagina die als beste gewaardeerd wordt door haar fans, zal tijdens Digital Marketing Live!, dat plaatsvindt op 20 en 21 maart 2013, beloond worden met de TNS Fanpage Award 2013.
 
Net als vorig jaar zullen de participerende bedrijven hun fans op hun eigen pagina oproepen om mee te doen aan het onderzoek. Op deze manier krijgen bedrijven inzicht in de betrokkenheid van hun fans. Merken komen er zo achter of hun fans ook daadwerkelijk ambassadeurs zijn. Het invullen van de vragenlijst gebeurt op Facebook. 
 

Fans beoordelen de pagina op de volgende criteria: aanbevelen, content, interactive, webcare en concurrentievoordeel. Op basis van het onderzoek wordt een ranglijst gemaakt. De eigenaren van de pagina die als beste uit de bus komt, ontvangen de TNS Fanpage Award 2013. 


Bureaus

Marketing

Economisch