Twinkle wint LOF Prijs

22-01-2013 (08:24) - Media

Twinkle is door de LOF-jury uit vijf nominaties gekozen als winaaar van de Lof Prijs 2013. Gisteren is tijdens het LOF Event voor Vakinformatie en de Nieuwjaarsborrel van Media voor Vak en Wetenschap in het Dialogues House in Amsterdam de winnaar van de LOF PRIJS VOOR VAKINFORMATIE 2013 bekend gemaakt.  Aan de LOF Prijs voor Vakinformatie is een geldbedrag verbonden van 10.000 euro
 
 ‘Twinkle  is zoals een vakinformatief merk  anno 2013 moet zijn: vakkundig,  verdiepend met inzet van alle mogelijke mediumvormen, consistent in alle uitingsvormen, een gezonde balans tussen advertentie- en lezersomzet. Een marktleider die dicht op de klant evolueert, die kiest voor beheerste groei en die blijvend in ontwikkeling is. Twinkle  verdient de LOF Prijs voor Vakinformatie 2013 omdat het traditioneel en nieuw uitgeven afgewogen met elkaar verbindt.’, Aldus het juryrapport.
 

De overige LOF genomineerden zijn: Company.info (FD Mediagroep), TNW Magazine (The Next Web), VIND (Sdu Uitgevers)  en Tuinbouw Communicatie Platform (TuinbouwCommunicatie). 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch