Uitgeverij Scala krijgt nieuwe naam passend bij internationale ambities

19-10-2022 (16:18) - Media

Vanaf vandaag, ter ere van het dertig jarig jubileum, gaat Uitgeverij Scala verder als Scala Crossmedia, met een nieuw logo en nieuwe website.

Sinds de oprichting van Uitgeverij Scala dertig jaar geleden is er veel veranderd. Naast het uitgeven van fysieke tijdschriften verschijnen alle merken ook online, zijn er twee online platforms en een webshop bijgekomen, opereert ze internationaal en verzorgt Scala custom media en advies voor derden. Vandaar de nieuwe, internationale naam.

Zonder lef geen leven

Eerder dit jaar vierde Scala al de lancering van het 'all-you-can-haak' platform Haakflix en de oprichting van Scala Publishing Limited in het Verenigd Koninkrijk. Ashja Bosboom-Fetvaciyan, CEO van Scala Crossmedia: “Bij Scala werken we volgens het motto ‘zonder lef geen leven’. Mijn vader, Mik Fetvaciyan, nam destijds de stoere beslissing om samen met zijn vrouw Anna een eigen uitgeverij te beginnen en als opvolger heb ik het met het huidige team veranderd in een internationaal crossmediabedrijf. De komende jaren blijven we stappen op dit gebied zetten, zowel door organische groei als door overnames en diensten voor derden. Aangezien onze activiteiten verdergaan dan het uitgeven van tijdschriften is een nieuwe naam, fris logo en compleet vernieuwde website een logische stap.” Bekijk hier de nieuwe website van Scala Crossmedia.


Bureaus

Marketing

Economisch