Abovo Maxlead breidt uit met senior talent in social, media en design

Abovo Maxlead breidt uit met senior talent in social, media en design

04-02-2025 (09:49) - Mensen

Abovo Maxlead versterkt zijn team met vijf senior professionals in verschillende rollen. Het bestaande team van het mediabureau blijft de basis, maar voor specifieke functies is er behoefte aan extra kennis en ervaring.

Lisanne van den Heuvel (36) is gestart als Head of Social bij Maxlead in Oegstgeest. Ze heeft meer dan 12 jaar ervaring in marketing, waarvan bijna tien jaar bij mediabureau ZIGT. Kim Duivens (38) komt over van Initiative en wordt Senior Media Consultant bij Abovo Media. Met ruim 12 jaar ervaring bij onder andere Dentsu heeft hij een brede achtergrond in media-inkoop en strategie.

Dagmar Bakker (40) is de nieuwe Client Service Director bij Abovo Media. Ze kent het bedrijf goed vanuit haar vorige rol als Manager Key Accounts bij STER. Met 14 jaar ervaring in accountmanagement gaat ze een belangrijke rol spelen in het versterken van klantrelaties. Bovendien krijgt Abovo versterking van Brad White (34) als Multimedia Designer, afkomstig van AM Beyond*. Hij heeft uitgebreide ervaring in design en focust zich binnen het team op de inzet van AI-tooling. Brad komt uit de VS en woont inmiddels vijf jaar in Nederland. 

Leonardo Adriano (34) is per 1 januari gestart als Social Media Consultant bij Maxlead. Hij heeft 12 jaar ervaring in digitale paid advertising en brengt een internationale blik vanuit zijn Braziliaanse achtergrond. Hij woont nu drie jaar in Nederland.

Uiteenlopende profielen

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: "Al enkele jaren zijn wij erg tevreden met de versterking van nieuwe collega’s. Vanzelfsprekend is ons bestaande team de basis. Toch zie je dat voor specifieke rollen mensen met een andere kennis en ervaring echt wat kunnen toevoegen. Als bedrijf doen wij steeds meer internationale trajecten, leuk te zien dat Amerikaan Brad en Braziliaan Leonardo ons komen versterken. Vanuit hun mediabureau ervaring zijn Lisanne en Kim heel sterk. Zij snappen onze wereld goed en kunnen daarom snel meters maken. Dagmar heeft naast haar stevige account achtergrond ook veel relevante ervaring als netwerker. Dat profiel is belangrijk voor onze ambities rond het uitbreiden en verdiepen van onze klantengroep."