Coebergh Communicatie & PR breidt PR- en social media teams uit

26-07-2022 (16:08) - Mensen

Coebergh Communicatie & PR heeft de afgelopen maanden verschillende nieuwe collega's verwelkomd. Zowel het PR-team als het social media en influencer team kreeg versterking. Coebergh zag haar klantportfolio in de eerste helft van het jaar fors groeien en is daarom haar teams aan het uitbreiden.

Voordat Milou van Leeuwen (1990) aantrad bij Coebergh was zij ruim vijf jaar werkzaam als zelfstandig media- en communicatieadviseur, waarbij zij zich naast het geven van strategisch advies ook bezighield met copywriting. Daarvoor was zij een aantal jaren werkzaam als communicatieadviseur bij ING Nederland, werkte als Content Creator bij de Universiteit Leiden en was Social Media & Community Manager bij Isobar. Milou heeft een bachelor Nieuws & Media en een master in Mediastudies afgerond. Als lid van het PR-team van Coebergh bedient zij klanten als KFC, Sage en FrieslandCampina.
 
Merel Roel (1998) bedient als PR-adviseur opdrachtgevers als KFC, FrieslandCampina en Marina Rinaldi. Zij deed eerder ervaring op als communicatieadviseur bij de Koninklijke Marine op Curaçao en Den Helder studeerde af in communicatie aan de Hogeschool Utrecht.
 
PR-adviseur Valerie van den Berg (1996) is bij Coebergh onder meer werkzaam voor klanten als JOHN FRIEDA®, Veuve Clicquot en het Conservatorium Hotel. Zij was eerder onder meer Community Management Coordinator bij IOS Press en Marketing & PR Manager van Miss Africa NL / Miss Supermodel Worldwide Africa. Valerie studeerde af in Media & Entertainment Management aan NHL Stenden in Leeuwarden.
 
Britt Leeman (1995) is onderdeel van Coebergh's social media team en bedient opdrachtgevers als bloomon, BN Walls en Bamboo Import Europe. Voordat zij bij Coebergh kwam werken was Britt onder meer Content Marketeer bij fonQ, marketing- en communicatiemedewerker bij Weltevree® en Brand Ambassador bij G-Star RAW. Zij studeerde af in communicatie aan de Amsterdam University of Applied Sciences / Hogeschool van Amsterdam.
 
Kiki Hirschfeldt, managing partner van Coebergh Communicatie & PR: "De vraag naar onze diensten neemt over de hele linie toe. Naast een uitbreiding van de samenwerking met bestaande opdrachtgevers hebben wij diverse nieuwe partijen mogen verwelkomen, zowel in het corporate als het lifestyle segment. Ook zijn wij steeds vaker betrokken bij intensieve crisistrajecten. In alle gevallen is de synergie tussen PR en social media steeds belangrijker aan het worden en wij blijven dan ook zoeken naar talentvolle nieuwe collega's in beide disciplines."

 

Foto: Van links naar rechts: Milou van Leeuwen, Merel Roel, Valerie van den Berg en Britt Leeman