Creatief duo Hoog & Kort aan de slag bij Today’s Milk
Na een korte try-out gaat het creatieve duo Hoog & Kort, bestaande uit copywriter Quinten van Hoogdalem en art director Pluk de Kort, vanaf begin april van start bij Today’s Milk. Hiermee breidt het conceptteam significant uit.
Hoog & Kort werken sinds juni 2023, maar waren voor die tijd al afzonderlijk van elkaar actief. Pluk heeft ervaring opgedaan bij 180 Amsterdam, Eigen Fabrikaat (tegenwoordig DDB Retail), Cheil en freelance. Quinten deed dat bij Roorda, Fitzroy en was ook als freelancer actief.
Als team hebben ze een voorliefde voor old-school reclamewerk, maar zijn ze ook goed ingewerkt op de nieuwe manier van advertising en de mogelijkheden van dien. “We vinden het belangrijk om ons zo breed mogelijk te kunnen ontwikkelen. Daarvoor heb je verschillende klanten en opdrachten nodig. Dat is, samen met het leuke team en de wederzijdse klik die wij voelde, de reden dat wij hier aan de slag wilden gaan.”
Doel komende tijd
“Komende tijd staat in het teken van de uitrol van de ontwikkelde concepten, maar ook weer mooie nieuwe cases. Uiteraard moeten we ons daarnaast nog verder gaan verdiepen in de werkwijze en visie van Today’s Milk. Er liggen in ieder geval hele mooie kansen, ook voor onze persoonlijke groei; we kunnen onze (toekomstige) rol grotendeels naar eigen inzicht gaan invullen, dus we hebben er zin in!”, aldus Pluk en Quinten.